härlig lördag!

toppen väder även idag! Inte ett moln på himlen och hur varmt som helst :D Under dagen så har jag legat och solat i 1timme och lyssnat på musik, underbart! Sen blev det även lite studsmatta med syrran, kondisen är inte på topp xD hehe.

Ikväll så ska det bli myskväll med the family. Moa och jossan kompis ska sova här ikväll och vi ska bada bubbelpool och kolla på eurovision, sen blir det självklart en massa gosaker till!



Jag känner verkligen att jag börjar äta för mycket gosaker, oj oj. Men ska försöka tappa ner lite. Vill ju ha en brun snygg body till beach 09! Så tränar nu varje morgon och varje kväll sen så ska jag passa på att sola så fort det är fint väder!
Har även börjat fundera lite på vad som händer sommaren 09, just nu så är det här lite planeraT1
* Skara sommarland
* Småland 1vecka
* Road Trip!
* Tältnings helg med brudsen
* Jobba (hoppas jag!)

Hoppas verkligen jobbet ringer nästa vecka och säger om jag får jobba i sommar, jag hoppas verkligen!
Men nu ska jag ta på mig kläder och äta något gott.  puss puss!

                                               
 Jag, jonna och cissi exprementerade lite med absinth igår, häftigt!

Kommentarer
Postat av: joonnnaaa

HAHAH nattis checka saken till vänster ;o <33

2009-05-18 @ 12:07:41
Postat av: Nathalie

haha jag vet, märkte det:P men hoppas på att ingen ser vad det egentligen är xD haha, det är inte min iaf, eller hur jonna xD?

<333

2009-05-19 @ 17:24:47
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: joonnnaaa

HHahahahiihhohohoh ;P

nej vet, cecilias jävla sak ;o HAHAH'<333

2009-05-20 @ 18:22:34
Postat av: Anonym

hahah ah precis, den där cecilia alltså x) vi måste göra någonting med henne :P hahah <3333

2009-05-21 @ 13:31:55
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: joonnnaaa

japp ;o <333

2009-05-24 @ 19:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0