En härlig fredag :)

dagen böjrade med fint väder och hade på en lektion där vi fikade och pratade mest :) sen efter det drog jag och Moa till stan för vi skulle senare möta mina kusiner Ida och Oskar som skulle komma och hälsa på. Så jag och moa spenderade våra 2 timmars vänte tid med först att äta på ett Café mitt e mot Åhlens.

Kulglass blev det på cafét, det var sjukt gott!




Moa :)



Sen efter vi fikat så gick vi omkring och kollade lite i affärer, jag hitta ett jätte fint linne från HM som jag var tvungen att köpa, den är jättefin! När vi väl mött mina kusiner så åkte vi hem, fixade oss och käka. Sen drog vi till högby för att fira Anton och Jonathan för dom fyllt 19år. Då satt vi och grillade och drack lite, det var ganska kul faktiskt ;)


    Mina fina outfit för kvällen, har mitt nya linne på mig :D


Lite folk från kvällen och my babe :)


Brasan :)



 


Kommentarer
Postat av: felan

sånt linne har jag oxå ^^

2009-06-01 @ 22:48:41
URL: http://angelicasundman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Aha, den är sjukt fin! :D

2009-06-02 @ 11:09:39
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0