5 skoldagar kvar!

hejsan! Blev ca 3 timmars pluggande i skolan idag och är klar nu med det mesta, men har en del kvar att göra. Och jag ska ju på träningen i morrn så måste plugga klart det sista på lunchen i morrn och sen sitta i morrn kväll -.- men jag får skylla mig själv..


Dagens Outfit :)
Skinnjacka - Manhattan
Linne - H&M
Tröja - Manhattan
Jeans - BIKBOK
Skor - Skopunkten
 

Bilden tagen av min duktiga lilla 4åriga syster :) <3


Har precis kollat på Greys, bästa avsnittet! Vad gulligt att ge Izzie och Alex bröllopet! Det var faktiskt riktigt bra, men Izzie får inte försvinna från serien, så hoppas hon blir frisk!
Nu är det bara 5 skoldagar kvar för mig, sen så är jag klar med 1an! :D Bara 2år kvar sen så är det dags att skaffa jobb, flytta hemifrån, resa och leva livet! Underbart!
Var även med mina söta små bebisar och lekte lite med dom när jag kom hem :)
Haha skäöning jag älskar dej Minella :P undra vem hon har lärt sig posen ifrån :O?


 


bebiiisen min :D <3


hehe Isabelle lär sig snabbt från storasyster :)


 

Men är så himla trött så nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hill och sen sova :)
God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0