torsdag :) !

har fortfarande inget internet hemma hos mamma så kan än så länge bara skriva när jag är i skolan och kan inte lägga in bilder :(
Är ju självklart i skolan just nu och är överlycklig, för jag har ingen drama idag så har bara en lektion kvar :D jippi ! Min dag är räddad, så slutar klockan 2 istället, dagen känns plötsligt mycket bättre :) funderar på att kanske åka hem till pappa en stund för att få internet så jag kan ladda ner nya one tree hill avsnitt och en massa filmer som jag kan kolla på när jag är hos mami, så måste ringa pappa sen senare. Om jag inte åker hem till pappa så blire väll bara att vara hemma å kolla på tv :P
igår så var jag med Jonna, träffade även stavve och hans två kompisar och så åkte vi  bil till stäket med dom å sånt och så käkade vi glass och pommes på donken :P mums :) Sen skjutsade dom hem mig till 9 så kollade jag på Grey's Anatomy med mamma, jätte sorgligt avsnitt, jag och mamma grät oss igenom det :P hehe.
Och så är det ju äntligen vår och har en fin vårbild på mobilen men kan ju som sagt inte lägga in den, men det kommer :)
Det var så härligt när jag vaknade i morse och åt frukost i köket och solen sken och mmm, all snöö är nästan borta nu också. Hej då vintern och hello vår och sommar :)
P.S i want you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0