tisdag

sitter just nu hemma och väntar på att moa ska duscha klart så jag kan få duscha :P har precis varit i veddesta och köpt hö och en ny näspiercing :) om ca 45min ska jag och moa iväg till farsta till någon kompis till stavve och vet inte riktigt vad vi ska göra, men ´bara jag får se mitt desperate housewives så är jag nöjd :D kanske blir av att vi sover där (då behöver vi inte gå upp så tidigt till skolan :P hehe) men vi får se hur det blir.

stan och shopping vare då idag efter skolan med moa, och äntligen hittade man lite mer än i lördags! Jag och Moa köpte en jätte fin vit piké tröja och sen köpta jag jätte söta pumps till våren/sommaren! Lyckat köp. Skulle ju ha köpt en jacka men självklart så var svart jacka slut på manhattan så får väll hoppas att den kommer in igen snart!

                                
                                     min och moas nya tröja :D                                    MINA PUMPS ! <3

men nu måste jag gå, pussar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0