random inlägg

hejsan :) jag sitter just nu i skolan och gör absolut ingenting, förutom att blogga :) väntar på att spanskan ska börja och sen så äre extra låång matte men har fortfarande inte förstått varför, any how.
Moa ska som sagt sova hos mig idag och det ska bli skit kul :D först efter skolan blire shopping i stan och sen drar vi hem och myser till premiären av desperate housewives, det kan väll inte bli så mycket bättre :) ? Såg även på bussen igår på väg hem att det är ett gym jätte nära mig så funderar på att kanske skaffa gymkort ? vill faktiskt börja träna och det är ju när så det passar ju jätte bra.

Måste föresten klacka om mina skor snart, för vill kunna använda skor som inte låter som om jag går på stål typ :S jag vill även köpa nya skor, måste ha pumps också ! Hittade ett par as snygga i en affär i handen för 700kr men dom var ju så sjukt fina och söta så funderar lite på att kanske köpa det till nästa studiebidrag.Ska även köpa en jacka idag på manhattan som mami ska betala, tack mamma :) den är jätte fin (likadan som moas :P)
Jag tror även jag har feber, min syrra tyckte jag var sjukt varm igår kväll och jag frös verkligen jätte mycket och fryser nu också, låter inte bra och vill inte missa skolan. Men om jag blir sjuk så blir jag, vad ska man göra?

Ha det bra sötisar, puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0