måndag och helgen

skolan började idag igen då -.- var först i morse jätte pigg och glad men efter matten då jag och Moa satt och väntade i 2timmar på nästa lektion så somnade jag i en fotölj i typ 10min, inte så länge men var sjukt skönt :) är fortfarande trött så har bestämt mig för att bara ligga hemma och lata mig idag och kolla på lite one tree hill. Sen i morrn så ska Moa sova hos mig men efter skolan drar vi till stan för att shoppa :D hittade absolut ingenting i lördags när vi skulle kolla kläder i handen, allting var bara blommigt, rutigt och kläderna var konstigt sydda och konstiga figurer, förstår inte vad som hänt :O
Men nu kommer sammanfattning av helgen :)

Fredag
Fredagen var faktiskt riktigt kul :) det började med att jag skulle ha gått och shoppat med Moa men hon var sjuk så jag vart hemma ett tag, sen efter middan så åkte jag hem till Jonna och vi var där en stund och fixade till oss lite, efter det gick vi ner till centrum och mötta sanna, cissi, pingu, emelie och rasmus och så började vi röra oss mot rasmus :)
vi satt där och lyssnade på musik, drack lite och hade allmänt roligt, det var ingen fest men det var jätte kul :D
                                                                
                                                            smink tajm :)              me and Sanna at rasmus place
Lördag
Shopping med Moa :D eller iaf vad vi hade hoppats på, vi åkte till handen men hittade absolut nada kläder, bara massa konstiga kläder som inte alls såg bra ut -.- det som köptes där var ögonskugga och eyeliner från HM. Efter inte så lyckat chopping så bestämde vi oss för att åka till Farsta istället så satte oss på bussen dit och hoppades på mycket bättre kläder, men när vi väl kom dit så var det samma konstiga kläder, blommigt och turigt och komplicerat....men köpte ett par örhängen från GLITTER ändå :)
Efter det vid typ 5 så började vi åka hem till Moa :) Vi försökte hitta fest men hittade ingenting så vi bjöd över niklas, mas, pella, tommie, matte och sebbe hem till Moa istället. Vi sjöng singstar, spela lite need for speed, körde olika roliga lekar och hade det skit kul :D
                                              
                                               lite smink från HM och örhängen från GLITTER :)

Söndag
Sov nästan ingenting natten till söndagen så var jätte trött när jag kom hem, så det enda som hände var att jag duschade och kollade på one tree hill.


Just nu sitter jag bara här och bloggar och funderar på att snart lägga mig i ett bad och sen ska jag kolla på one tree hill och bara ta det lugnt och mysa för mig själv :)
Har funderat på att fixa ett extra jobb efter skolan och kanske på söndagar, helst vill jag jobba på Sans Rival i jakan. För där praktiserade jag i 9an och tyckte verkligen det var jätte roligt, så det kan jag verkligen rekomendera!   

                                       
        hehe, den här texten fanns på en brun-utan-sol flaska som jag såg på kicks, var bara tvungen :D

Ha det bra :) pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0