måndag, 4dagar till lov !

vill ha sol, värme, sol, värme, klänningar, mina nya pumps, skinnjacka och kappa ! Våren är ju här typ men nu vill jag att värmen ska komma så man känner att sommarn snart kommer att komma. Men i morrn så ska jag ha min skinnjacka och mina nyklackade skor, me like it! Vaknade i morse och det var kallt ute så valde att ta min vanliga vinterjacka igen då, men är taggad inför i morrn, måste vara fint väder!

Är jätte jätte hungrig så väntar på att pappa ska bli klar med maten. Håller fortfarande på att ladda ner sjukt mycket filmer och massa annat som jag måste ha xD kommer inte klara mig länge på att inte kunna ladda ner ngt -.-
gick även förbi Sans Rival idag och kollade om sommarjobb så jag måste skriva en CV, har aldrig gjort det förut så mamma får hjälpa mig hur man gör xD behöver pengar under sommarn så behöver ett sommarjobb, och det var jätte kul att praoa på sans rival i 9an så darför valde jag det :P hoppas bara att jag får det jobbet :) 

sedan så är jag jätte lycklig över att det är lov om 4dagar :D äntligen, så kommer jag få en massa godis och påskägg xD ska mesta delen av lovet bo hemma hos moa eftersom hon är ensam hemma, sjukt najs :) 

                                                   
                                                                ge mig vår och sommar nu !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0