internet = skriva blogg + bilder

sitter just nu hemma hos pappa och bara chillar :) kommer hem till pappa redan idag för ska iväg i morrn och åka skidor i romme med idrotsklassen och min klass :D sjukt kul ! Men inte lika kul att man måste upp i morrn halv 5, men man har ju något att så fram emot både åka skidor och andra saker ;) har köpt geléhallon och kiwi som jag ska äta i morrn på bussen och sen ska jag även fixa mackor och varm oboy, mums :) Men eftersom jag är hos pappa så har jag både internet och kan lägga upp bilder nu!
Idag har man ju då gått i skolan mellan 8.20-16.30 -.- inte så himla roligt dåra men sånt är livet :P när jag slutade skolan så hämtade pappa upp mig i barkarby och sen åkte vi hem till mamma och hämtade alla mina saker å lite sånt. Väntar just nu på att DH ska börja och sen ska jag sooova, är sjukt mkt trött så det är bra :)
vill göra min turismen power point men har inte samma power point på min data som i skolan så på fredag så får jag sitta kvar efter skolan och göra klart de då :P
Sen så var det ju jätte fint vår väder förra veckan så i fredags så köpte jag en ny skinnjacka (på manhattan, 500kr) som jag tänkte ha igår men så vaknar man i söndags av att det är snö ute :O fan åxå ! Trodde våren äntligen var på väg men tydligen inte...

                                                                
                                                                             min nya svarta skinnjacka :)

måste hjälpa min syrra att fixa hennes blogg nu innan DH börjar för hon fuckade upp någonting så nu är det mesta borta, sen så funderar jag på att fixa musik till min blogg :) det kommer snart !
BTW, matte provet vi hade för två veckor sen, tror jag, så fick jag VG på det, blev jätte glad och är sjukt stolt. Så nu hoppas jag på att jag får mitt VG i matte :)  Och så sa Anette att jag även fick minst VG på mitt turismen arbete om Australien, yey !
Men ska fixa lite saker nu, men vi höres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0