- helgen

hejsansvejsan :) har precis följt moa till bussen och köpt glass, mums :) har inte hunnit skriva ngt i helgen (hinner inte nästan göra det någon helg) för allt har varit så stressigt men i alla fall

i fredags så stannade jag och moa kvar i skolan och gjorde klart våran turism power point så nu är allt klart inför redovisningen, sen gick vi till centrum en snabbis och moa köpte lite kläder :P kom sen hem till moa, där kollade vi på film och vilade lite och sen drog vi hem till sanan och åt middag. Vi drog sen på en "fest" men det var absolut inge roligt. Så jag och moa drog hem till dingo sen senare och kollade på "the ruins", det var ganska najs men inte så roligt att höra moa och dingo strula i soffan xD haha. Så det var en lugn fredag :)

igår, lördag, så drog vi hem till moa och mötte sanna i vh. Vi satt hos moa och snackade lite, fixade oss och åt middag och sen så började vi röra oss på fest hos någon kille som hette niklas. Det var faktiskt ganska kul där ett tag tills det började spåra ur, moa och en annan tjej började bråka och sen moas brorsa och ngn annan snubbe. Onödigt, små 93or som alltid letar efter bråk (iaf dom 93orna där borta) jävligt omogna. Men här kommer iaf lite bilder från igår :)

 
                           partypinglor ;)                                                                        me and B-friend ♥
 
                                sanna ;)                                           haha robin är coola pimpen med sanna och moa xD
 
                                 lite folk ;P                                                               söta jannicka och robin :P
 
                                        partey with my girls  ;)                                     några folk, ush för hon i brunt hår! 
 
                                 bild innan allt tjaffs :P                                                     jannicka och sanna :) 
 
det var en intressant och konstig lördag :P är nu nydushad och fräsh och ska snart kolla på one tree hill och äta mackor :) håller på att ladda ner filmer för fullt just nu eftersom på onsdag så kommer ju den där jävla lagen som kan suga, men så småningom så kommer det ju finnas ett nytt sätt att få tag i filmer och sånt :)
hoppas även på sol och värme i morrn så jag kan gå i min nya skinn jacka, mm ! Har längtat länge för det blev ju snö när jag väl köpte den, så hoppas på fint väder i morrn. Sedan så får jag tillbaka min klackskor i morrn,  nyklackade och fina så dom ska jag även ha nu i veckan :) har två fina vårjackor som jag fått av mamma, en skinnjacka och en kavaj liknande, dom är jätte fina !
Men nu så ska jag äta och kolla på OTH, se ya later <3

Kommentarer
Postat av: Mooa

TAAAA BOOORT BILDEN NUUU! ;(

2009-03-31 @ 10:51:01
Postat av: Nathalie

hahahihihahahoe ;) jag ska men har ju inget internet hemma nu, ohpps :O xD

2009-04-01 @ 12:35:01
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 12:42:36
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0