vill ha mys..

sitter i skolan just nu och väntar på att moa ska sluta :P har sen bara matte och drama kvar, matten är helt okej för jag och moa flummar mest men får ändå det vi ska göra gjort och sen är det drama :P hade inte så lång lektion förra gången så får se vad som händer idag på lektionen, hoppas det blir kul i alla fall.  

Moa ska med mig hem sen efter skolan så ska vi flumma lite och måste förbi träffen för att hämta min bh jag fått av cissi :D den var jätte fin, tack älskling :) <3 
efter vi varit på träffen så kanske vi drar hem till ocken eller mig, Moa ska sova hos ocken ikväll så kommer få sova själv inatt, hatar att sova själv ! Det är så ensamt och kan inte sova typ, vill ha någon att mysa med ! Men men får väll överleva så länge jag kan xD 
men ska lägga mig i soffan och joina jennys sovklubb :) hihi ha det bra ;)
 
peace  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0