söndag - 18 januari

sitter och försöker plugga lite turism om Australien, men eftersom har pluggat det hela dagen så orkar jag inte mer. Men ska försöka skirva klart det sista och sen är det bara bilderna som ska in och det är faktiskt ganska kul :) så det är typ det jag gjort idag, pluggat -.-
i morrn så äre skola igen och moa ska sova hos mig för vi ska typ till riksdagen på tisdagen :) och sen så ska moa sova hos mig på tisdagen ´åxå så det blir en bra start på veckan :D
och pappa har bokat thailand resan nu åxå ;) sjukt najs ! Vi åker den 17/2 om ett år, väääldigt lång tid men ändå :P




längtar <3
men ska försöka plugga lite nu men vi hörs :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0