Tävling hos Kenza - Vinn "The Hills" box!

Just nu har Kenza en tävling där hon lottar 15 st "The Hills" boxar och jag skulle jätte gärna vilja vinna en av dom :) 

Anledningen till varför jag skulle vilja vinna "The Hills" boxen är för jag har så många gånger velat följa serien och många vänner har sagt att det är så sjukt bra...men jag har inte haft tid! Men om jag skulle få en box så kan jag kolla exakt när jag vill. Jag har sett 1 avsnitt någon gång och tyckte faktiskt det verkade bra men eftersom jag inte var insatt från början så kändes det som ingen idé att kolla... Så skulle verkligen bli jätte glad om jag vann! Perfekt julklapp. 
Gå in här på Kenzas blogg om du också vill vara med och tävla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0