slänger in en snabbis!

Ätit en massa julmat och Kalle Anka är slut :P Så springer iväg en liten snabbis och skriver innan tomten kommer! Vi har ju fortfarande småbarn här hemma så då är det ju självklart att vi fortfarande har tomte. Men även om vi inte skulle haft mina små bebisar här hemma så skulle jag ändå vilja ha tomte! Det är en del av julen! Så en fråga till er, har ni fortfarande tomte? Och när tycker ni det är dags att sluta ha det?



Våran julgran med en massa paket under! Det känns som om det bara är våran familj som har så här mycket paket under granen iaf vad jag har sett! :D Är man lite finare och lite bättre så får man mycket paket ;)


En massa julmat!


Och så här ser jag ut idag! ;)


Grrr! Mitt fina armband av syster!


Glittrig bolero - GinaTricot
Svart linne - BikBok
Jeansleggings - GinaTricot
Armband - Guldfynd


Kommentarer
Postat av: Naima

Hejsan vännen !



Fin blogg =),Allt bra med dig ?

Jag vill gärna pressentera min blogg till dig där jag skriver mycket om smink & hudtips, besvara alltid på frågorna angående smink & hud och har du frågor så finns svaret hos mig alltid :)



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-12-24 @ 19:35:26
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0