saknat mig!?

nu är jag hemma :) blev en sväng till stan med Jontishboy då vi fixade lite mer julklappar! Och så äntligen så började det snöa mitt under allt, härligt! Jag älskar snö. Men någon som blev mindre glad över snön var jonte...suck! Hur kan an inte gilla snö ?! 

Men ikväll så blir det för en gång skull en lugn fredag kväll! *VA?! SKA NATTEY INTE FESTA IKVÄLL??* Nej jag har bestämt mig för att bli nykterist, tycker att festa börjar bli så enformigt... liksom... börjar bli så sjukt tråkigt och alla människor jag umgås med är så jävla jobbiga! Hahahaha skoja! Som om jag skulle bli nykterist? Hallå! Och jag har världens underbaraste party vänner! Nej men ikväll är jag faktiskt nykterist :)! (Räknas det?) 
Men ska äta kina mat nu ;) Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0