något jag hatar är sprutor

uppsatsskrivningen gick faktiskt bra! Skrev ca 10sidor så hoppas verkligen det blir ett VG :) 
Efter skolan så ringde mamma mig och sa att jag skulle ta svinisvaccinet...det som jag verkligen inte vill ta! Men jag var tvungen eftersom jag ska till Thailand och där smittas det jätte mkt tydligen... hoppas jag inte får några läskiga biverkningar eller dör eller hamnar i koma eller bli schizofren? Nej men vad läskigt! Nu struntar vi i det. Jag har iaf tagit vaccinet nu och jag som har fobi för nåla/sprutor gick det inte bra...kunde inte gå mera än 2meter efter sprutan fören jag var tvungen att sätta mig ner mitt på golvet för det svartnade för öronen och värdlens tjut i mina öron. Och så höll jag på i ca 10min... sen fick jag lägga mig i en liten soffa på Minella och Isabells dagis och vila i 20min innan jag kunde resa mig upp och åka hem. Men nu ska jag ut och åka pulka med mina systrar! Wohoo
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0