middag hos styvfarmor

sitter nu hos styvfarmor i Hässelby Strand och har precis ätit middag och massa paj! Är verkligen jätte mätt nu. Ush! Har även världens träningsvärk i benet...undra varför? Mellandagsrean :P HAHA. Jag, mamma och syrran drog till Kista och var där redan klockan 10 när dom öppnade och då var det lungt. Men redan efter 30min så blev det proppfullt överallt...Det som är nackdelen med mellandagsrean är:



1: alla folk!!
2: De milslånga köerna till kassan och ändå vägrar dom öppna de tomma kassorna?!
3: Otrevligt folk som puttas och buffrar fram som elefanter för att få tag i ett plagg som det ändå är en hel hög kvar av...



Men annnars älskar jag den. Mycket kläder till ett bra pris! Vi kom hit med minst 10 påsar fulla med kläder..jag skojar inte! man ska akta sig för Holmbergare när det är mellandagsrea ;) Visar allt som jag köpt när jag kommer hem. Kram på er ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0