JULDAGEN!

Nu är julafton över och juldagen är här! För min familj så innebär juldagen en hemma dag med mys :) Men det passar bra för mig för i morrn blir det full rulle på mellandagsrean! Ska shoppa like i never done before. Höhö. Eftersom jag fick nyårsklänningen jag ville ha och ett par matchande lack leggings så ska jag köpa ett par skit snygga lårhöga stövlar och sen ska jag se om jag kanske hittar någon bra tv-serie box :) Det är alltid kul att ha. Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa min SOLO tidning och äta en massa godis från min gigantiska godispåse. Hoppas alla hade en bra jul igår! Kram på er ♥ 
Sitter i mina nya mjukisbyxor! Love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0