jag älskar snööööööö!

ska sova hos Moa ikväll! Kommer bli riktigt mysigt :) Kanske går lite hett till också! 
Slutar alldeles strax så då ska jag och Moa till centrum och kolla kläder (love it) och sen ska Moa klippa sig. Så det är en lugn dag idag, skönt. Och inget mer plugg heller, matte provet hade vi ju idag. Det gick väll sådär.. Men har en liten rolig videoblogg som jag ska lägga in så fort jag kommer hem till Mois. Ha en bra och snöig dag! Här är det en halv meter snö, och jag skojar inte! HÄRLIGT :D!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hos mig kan du svara på en enkel fråga - gissar du rätt kan du vinna en valfri produkt från Pandorashop (högsta värde 1000kr). Svarar du inte rätt får du ändå ETT TRÖSTPRIS

2009-12-17 @ 15:04:24
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0