JAG ÄLSKAR MINA PAKET!

Nu har tomten varit här och alla paketen är öppnade! Och jag är verkligen jätte nöjd över alla mina fina presenter! JAG ÄLSKAR DOM :D! Och så har jag även haft världens bästa julafton! Nu ska vi ta och fika glass/cheesecake med hallon och jordgubbar. Mums! Hoppas ni också fått fina presenter och en bra dag :)!







Min hög med paket :D!

*Rosa paljett sminkväska!
* Halsband!
*Armband!
* Viva La Diva ögonskuggor-kit!
* Loreal-kit med Mascara och läppglans!
* 1000:- fickpengar!


Min Viva La Diva ögonskuggor-kit!

*Guldig paljettklänning!!!
* Lackleggings!!
(Perfekt nyårs outfit! :D)


* Mjukiströja!
* Mjukisbyxor!
(DOM ÄR AS SKÖNA! Dom kommer vara överanvända efter jullovet...)



* 5 par söta strumpor från styvfarmor!


* Nya ROSA underkläder ;)!


* Beige kofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0