hemma!

nu är eran favorit tjej tillbaka :D! Har nu handlar lite julklappar och jag har fortfarande pengar kvar! Härligt härligt. Funderar på att slå in alla julklappar redan idag, jag älskar det! Julklappspapper är så fint tycker jag :) 
Det är ju också den 1a december och julkalendern börjar idag. Men vad har hänt med världen? Jag tycker dom visar världens tråkigast julkalendrar på TV nu för tiden... varför måste allting vara så himla modernt och grejer? Liksom, årets julkalender handlar om en superhjälte? Hallå! Mina favoriter när jag var liten kommer jag ihåg var:
* Pelle svanslös (1997) 
* julens hjältar (1999)
* Dieselråttor och sjömansmöss (2002) 
* En riktigt jul (2007)


Har inte kollat på julkalendern sedan 2007, skulle lätt göra det idag om det var bättre kalendrar på TV!! Julkalendern är ju i princip likadant som Kalle Anka på julafton klockan 15.00, man kan aldrig bli för gammal för att titta på det. Tråkigt bara att saker måste bli så himla modernt nu för tiden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0