en upptagen kvinna!

som ni märker så har jag inte bloggat mycket under helgen.. men vad ska man göra när man är en upptagen kvinna som mig på helgerna? HELG = FESTA! Så jag har helt enkelt inte hunnit eftersom det tar ju en stund och göra sig ordning och sen springa till bussen... 

Men igår iaf så var jag, Moa, Nastasia och Natta på hemma "fest" i Solna. Det var helt OK dära men är lite besviken. Dom sa att det var fest där men sen när vi kommer är det bara chill... Men sen senare iaf så drog vi på efterfest hemma hos Kenneth i viksjö igen! Och herregud vad god mat hans mamma gör! Blev ju självklart fyllekäk vid 4 på morgonen och den maten smakar MYCKET bättre än på Kina restaurang! Stört gott. 
Moa ligger och sover här bredvid mig och snarkar lite faktiskt!!! Haha ;) Har precis kollat klart på Titanic också... Jag säger bara att jag gråter varje gång jag ser filmen. Tur att Moa sov!
Men nu ska jag taffsa lite på Moa så hon vaknar och vi kan gå ut och ta en smoke ;) Grrr!
Trött och sliten Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0