Är jag den enda som börjat tröttna?

God morgon allihopa! Sitter just nu i skolan och väntar på att komma in i klassrummet. Idag är det fredag och engelskan är den enda lektion som vi har idag så slutar om ca 1timme. Härligt härligt! Efter skolan drar jag och Moa hem till mig och så måste jag städa i mitt rum och så ska jag slå in julklappar :D! Har velat slå in dom redan för 2 veckor sen men det är nog för tidigt :P Så nu är det dags! 

Ikväll blir det fest som det brukar vara varje helg...men känner verkligen att jag börjat tröttna på det. Alttså jag tycker fortfarande det är skit kul men innan man väl kommit till festen så känner jag verkligen att jag inte orkar och vill bara vara hemma och mysa med familjen framför en bra film och massa mys. Men sen när jag väl är där och träffar alla mina vänner så tycker jag det är skit kul och ångrar inte en sekund att jag dragit ut! Men det här blir sista helgen innan nyår som jag är ute och röjer med mina vänner! Ska ta det lugnt nästa helg och förbereda mig på år 2010! Nyår 2010 kommer vara bäst och kommer firas rejält!
Fan vad tiden går snabbt. Kändes som det var typ 2år sedan jag satt och skrev jätte stora planscher med klassen i mellanstadiet/lågstadiet och skrev "2000-talet" och alla var jätte glada och nyfikna på 2000-talet. STÖRT! Men 2010 betyder att det är bara 1 år till STUDENTEN :D! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0