åka bil mitt i natten och titta på h*ror!

idag är man lite sliten faktiskt..
Gårdagen: blev först att jag, Moa och Sara drog på fest hem till Axx och hade det ganska trevligt. Det var inte värsta röjfesten det var mera chill, tråkigt tycker jag eftersom det var väldigt mycket folk men jag tror att den DÅLIGA musiken som spelades förstörde lite också... Men trevligt var det! 
Sen vid 1 så drog en massa med i kenneths stora bil och åkte runt till stan, huddinge och vart vi mer åkte någonstans :P Drog förbi den där gatan i stan med en massa h*ror! Hahaha det var riktigt kul. Och Kevin och en annan snubbe fick ju upp 2st tjejer som ville ha 5000 spänn för 1 timme :O Sen blev det of course fyllekäk at donken!! Hade riktigt roligt i bilen alltså..stört :D Sen när man kommer hem 5 på morgonen så är man VÄLDIGT trött!!
Låter det logiskt att man har roligare i en stor van typ med trevligt folk än 1 fest? Ne kanske inte men så var det :) 
Nu är det dags att duscha och sen kommer kenneth, nastasia, Oi och några andra och hämtar upp mig så blir det middag någonstans! Hörs sen bitches! ♥ 


BILDER :D!



Så här såg man ut inför kvällen :)!


Sara och Moa :) <3


Me and my love :) <3


De tre musketörerna :D!






Linus och Chrille, fulla och glada! 






Lite dans blev det ändå ;)


Oh yeah!


In the van!


Höhö x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0