trevlig kväll hos Nastasia

har precis kommit hem från Nastasia, tyvärr tidigt men men det finns alltid en dag i morrn :D! Men hade faktiskt riktigt kul idag, först var det bara jag, agnes, cissi och micke men sen kom ampo, jocke, niklus, rille, natta och jonas och då började ölleken, gick bra till en början men sen lite sämre. Men drack inte så mycket ikväll. Men hade skit roligt ikväll men tråkigt bara att jag inte kunde stanna längre, men sånt händer ibland. Men ska lägga mig och kolla klart på Twilight nu för somnade till den igår, hehe :P Kanske ett stort glas Oboy :O? Det låter skit bra så det tar jag också till filmen,
Imorrn kommer förhoppningsvis Moa :D Wohoo, då blire party igen. Men ska kolla på film nu men höres i morrn. Puss på er!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0