stolt!

Andra dagen som rökfri har gått bra, men jag har varit mer röksugen idag än igår! Men jag har hållt mig! Min mamma säger att 3e dagen är den dagen som dom flesta faller tillbaka på (min mamma har varit rökare förut) så hoppas jag klarar morgondagen. Men den här gången (3e gången jag försöker sluta) så känns det lättare och jag och Moa kom fram till att anledningen till varför det är lättare är att vi själva vill sluta den här gången. Förut har det alltid varit min mamma som vill att jag ska sluta och då har jag fallit tillbaka. Sist jag försökte så låg jag och grät i sängen och skrek att jag inte klarade mig mera och behövde röka! Så är jävligt stolt över mig själv, jag håller tummarna!


Good bye my lover! And hello healthy and much richer life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0