Sommaren 09

vad har då hänt under sommaren 09?? Jo bla detta :D!



Hade mitt första sommarjobb! Jobbade som telefonförsäljare på Gärdet/Karlberg :) Riktigt kul!




Gick på min första Firmafest! Hade även då riktigt roligt och alla som jobbar där är så sjukt sköna, haha kul att se sina coacher bli lite onyktra :D



jag klippte mig :) /vann en klippning på jobbet :D!



Jonte, Moa och jag gick på bio en kväll :) Mys!




Åkte till Gotland/Tofta med mamma och syster :)





♥♥ Var på Britney konserten med Jonna :D  ♥♥




Åkte till Östhammar m familjen.. :P


Fick lön och shoppade en massa :D!


började umgås mycket med Nastasia :)


började även träffa Cissi mera :D


åkte iväg till Skokloster/Sånkan på en camping och bodde i husvagn med Cissi, Nastasia, Kenneth, Kevin och några andra trevligt folk :D


åkte vattenscooter :D!!!



Var på lokalfest med Moa! Riktigt lyckad kväll!


jag och bästis hade lite småtjaffs under sommaren tyvär.. men som tur var så blev allt bra igen! <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0