packning

Duschat klart nu, phu vas skönt :) Ska även börjar packa mina grejer inför tältningen i helgen för i morrn kommer Moa så då hinner jag ju inte det och sen på fredag åker vi ju :D Yey! Det känns redan nu som att jag kommer packa ner mer grejer än vad jag behöver (som jag alltid gör) men bättre med för mycket kläder än för lite!

* 1 bikini
* 1par mjuiksar
* 2par shorts
* 3linnen
* 1sovtröja
* 3set underkläder
* 3paket cigg
* 1par mysstrympor
* 2 tjocktröjor
* mina svarta sandaler
* kudde
* 1handduk
* 1 filt
* 2 fulladdade mobiler
* minst 2 tidningar

Detta är min packningslista inför tältningen och viska vara ute i skogen och tälta i 3dagar...  hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0