no shopping :'(

har inte hunnit skriva sen jag kom hem efter ha hämtat mina älsklingar på dagis, men när jag kom hem så blev det donken till middag, gissa om jag blev glad? okej dum fråga kanske! Sen efter det har jag packat ihop lite av det sista inför i morrn.

Jag skulle ju ha handlat i jakan idag men så blev det nämligen inte! Cissi skulle ha mött mig 13.50 i jakan så jag kunde få mina pengar hos är skyldig mig och så skulle vi sen gå och shoppa. Vi hade bara 1timme på oss så jag var ganska stressad. Jag sitter och väntar, smsar och ringer och frågar vart hon är och det tar bara längre och längre tid. Så när jag suttit och väntat i 30min och hunnit köpa läsk, rökt 2cigg så tröttnar jag. Går in på Gina och hittade skitfina kläder, supernygg outfit. Mörkblå jeansleggings, grått linne och sen en skit snygg tunn vit kofta! Vill ha vill ha vill ha! Men när Cissi väl kom till Gina så hade hon glömt pengarna hemma!!!!! så hann inte köpa det och jag orkade inte gå till automaten för att hämta ut pengar, jag vet jag är lat! Så det får vänta till shoppingdagen med mamma nästa vecka!




så här ligger jag nu i sängen och typ göra ingenting, haha jag har kollat på en massa hus eftersom jag längtar till jag flyttar hemmifrån! Om jag har tur så har jag flyttat hemmifrån om ca 1år! Can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0