lördagen = party i spånga

vilken rolig kväll det var igår! Det började jätte segt vid lillsjön i kungsängen så då bestämde vi oss för att dra på en fest i spånga, vilket var ett bra beslut! Hahah! Vi träffar skit trevliga människor, fick massa dricka och kör ölspelet, najs! Hade riktigt trevligt i slutet av kvällen då alla började bli väldigt onyktra och vi körde den elaka versionen av "sanning och konsekvens", men det var riktigt kul. Slutade med sen att vi tog 10 över 3 bussen hem och Natta och Cissi sov hos mig, mys!
Här kommer några dåliga mobilbilder... xD








WTF?! AIK ska det vara, aja sånt kan hända...


Kommentarer
Postat av: patrik

haha jag är rätt stolt över att jag kunde stava till trelleborg och att det vart snyggt med tanke på hur onykter jag var! :D

2009-08-10 @ 16:33:16
Postat av: Nathalie

hahah duktigt av dej:D!

2009-08-10 @ 16:48:40
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/
Postat av: patrik

eller hur! ^^

Du måste ju vara stolt att det stod Trelleborg på din mage dagen efter



NOT! ;D

2009-08-10 @ 20:17:55
Postat av: Nathalie

haha nej! AIK ska det stå, fuck trelleborg! Men på fyllan så kan sånna här saker hända..tyvärr...

2009-08-11 @ 13:57:55
URL: http://alltidnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0