jennebrant "/

jag förstår inte längre vad det är som händer. Vad har hänt med dej Jonna? Du kunde alltid träffa oss tjejer och göra roliga grejer med oss men vad har hänt med det nu? Sist jag träffade det var på Britney konserten och vi hade bestämt för flera månader sen att vi tjejer nu skulle tälta och göra någonting kul tillsammans och nu helt plötsligt så vill/kan du inte följa med. Det är alltid så här, du har aldrig tid för oss tjejer längre. Vad har hänt Jonna? Jag vill inte att du ska bli en "Linda nr 2", inget illa menat! Det räcker med att jag redan förlorat en underbar Jennebrant tjej, vill inte förlora en till..Jag älskar dej Jonna <3
Jag och Linda var med varanadra varje dag, för ett år sen. Men efter Simon så existerar typ ingen annan än han. Jag  förstår inte Linda hur du bara kunde skita i mig sådär. Vi var bästavänner och gjorde allt tillsammans men sen bara struntade du i mig och var alltid med Simon. För ett halvår sen sa du att ni bara var inne hela tiden för det var kallt ute och tråkigt, men va fan Linda du är det sommar och jag har inte sett dej på månader! Det är så respektlöst, jag kommer alltid älska dej men det du gjorde mot mig var så himla fel! 



vad hände med för alltid?


älskar dej <3 försvinn inte du med älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0