god morgon

har för kanske 30min sen vaknat, har börjat sova ganska länge nu. Brukar i vanliga fall vakna senast 12 :P haha! Men iaf, jag vaknar först av att mamma ringer mig vid 10 fast då är det min söta älskling Minella som har ringt och säger att hon saknar mig, aaww baby <333 Men somnar sen igen, och så vid 12 ringer pappa och försöker få upp mig men det går ju inte. Men sen vid 1 så ringer Moa och då går jag upp. Hahah, ganska ointressant för er kanske men men jag skriver om det jag känner för :D Mohahah
Skönt att bara vara ensam hemma, pappa jobbar ju så kan göra i princip vad jag vill hemma, och behöver inte hjälpa till med något heller xD
Men måste faktiskt äta frukost nu, men skriver lite mer senare. Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0