första dagen i skolan

då var första dagen i skolan avklarad och nu har man börjat 2a året i gymnasiet! Hoppas på ett bra år och att prov och läxor och allt kommer gå skit bra! Ser fram emot tvåan (praktik i vår utomlands och när 2an är klar är det bara 1år kvar till studenten!)
Är sjukt trött just nu för har bara sovit 3timmar för Moa den muppen fick inte ihop sina klips och skit :P Så är jätte trött och somnade på både tåget och bussen hem. Sen så har jag inte rökt på hela dagen för håller på att sluta också, mamma har nu köpt Nikotin plåster för tuggimmi och tabletter funkade inte!
Men i princip så här har man dag sett ut tills nu :D


så såg jag ut idag! Anledningen till plastpåsen på huvudet var att det regnade och vi hade inget skydd och ville inte förstöra min fina plattning :P hehe ja jag är en lite geek ;D


eftersom vi var i haninge redan 1timme innan skolan började så åt vi toast på donken :) skit gott!


SP08f :) ♥


Hit ner till Anexet har vi flyttat till...Eh I Will Survive :D


Sen efter 1timmes skola med scheman, skåp osv så blev det lunch på Subway :)!


Sara, Sebbe och Moa var med :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0