förkyld?

näsan rinner och känns som om jag ska få int i halsen "/ nej, inte inför tältningen. Så det får nog bli att ta det lungt och vara hemma och titta film eller något. Men förkylningen ska inte stoppa min lilla shopping i morrn! Nu är jag riktigt sugen på att handla något nytt för det var ju faktiskt ett tag sen.. och fick nyss sms från Cissi att hon ska med också, so tomorrow me and cissi goes shopping! Yey!

Men ska ta en god natt cigg nu och ska tvinga med mig syrran att följa med för det är mörkt och läskigt ute :O och hon har precis lagt sig ner i sängen med myskläder och allt! hehe I'm an evil bitch! Men jag vet att hon kommer följa med mig, min lilla ängel<3
men god natt på er, kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0