dag med bästisen Moa

har varit i stan idag med Moa och handlat lite :) jagg handlade inget idag tyvär.. för det fanns ingen tid för vi var så sjukt stressiga att hinna med allting! Men det får bli någon annan dag :)


Moa fixade naglarna :)


haha först häxnaglar!..


sen söta fina naglar :)


me and best friend :D <3


skulle pröva någon cola/glass grej som folk i USA tydligen dricker, men den rekomenderar jag inte! hehe :P


lunch - färdigpressad juice och grillad kycklin palini macka på Espresso House! Riktigt gott!


love you sexiie ;)


prövade lite med min nya kamera, haha!


hahaha ;)


Nathalie är nu brunett!! :O Och med lite fint löshår :) Kommer sakna mitt blonda hår...fint? :P mitt smink Ser för taskiig ut !


Första viedoblogg inlägget xD hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0