1 år för 5dagar sen

vet ni vad jag kom på? För 5 dagar sen (den 18e augusti) så fyllde min blogg 1år! Hmm och då måste vi göra något i efterskott. Så vi kan ju börja med att kolla med vad som har hänt det senaste året!


var tillsammans med Arses, blev tillsammans faktiskt första dagen jag började skriva blogg :P Men det tog slut ganska snabbt. hahah






jag började 1a året i gymnasiet i en ny klass, ny skola och ny kommun där jag inte kände någon! Härlig klass, på onsdag ses vi alla igen :)


umgicks mycket med Malin Larsson, gick på The Voice tillsammans!


jag och Moa blev bästa vänner :D <3




var på AIK- Djurgården med Emma, Arses och en massa annat folk!




jag fyllde 16år! Härlig födelsedag!






hade världens bästa nyår 08/09 med Moa och alla andra underbara vänner <3


Twilight kom på bio!


mycket festande! ;D



såg Alexander Rybak i Vällingby med Moa :)




hade skolavslutningsmiddag med klassen hemma hos mig och badade i bubbelpoolen, hoppade studsmatta (hahaha ja det gjorde vi!) och sen blev det utgång till Sågen i haninge :)


Det här är nog det mesta som hänt under året! Väldigt mycket festande med Moa kan jag sammanfatta helgerna i alla fall... xD Men man måste ju passa på och leva livet eller hur?! Bilder och sånt som hänt i somras vet jag saknas men det kommer en rolig sammanfattning med bilder också på tisdag då det är dagen innan jag börjar skolan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0