Torsdag

Har inte skrivit blogg på ett par dagar nu, har fortfarande itne internet på min data å jag orkar inte sitta vid datan i jossans rum :P men jag ska hem till pappa idag å då kommer jag få internet igen :D iaf...
Gick upp vid 8 i morse för jag skulel ta 09.03 bussen från centrum och sen vare dags att ta tåget till skolan, på morgonen så var jag hyper pigg för jag fick en härlig morgon dusch :P Sen när jag kom till handen så mötte jag hanna i min klass å vi gick tsm till skolan.
Har håltimme nu, haft det sen 11.15 och ska ha det fram till 14.05. har bara haft sam nu på morgonen och sen ska jag ha natur och friluftsliv och då ska vi planera våran kajak grej som vi ska ha senare i september och det e faktiskt ganska kul :) på am lektionen så fick vi våra lösenord och användarnamn till datorerna så äntligen kan man sitta vid datan på rasterna :P e inne lite på facebook å tråkar.... vet inte vad jag ska göra nu i 1½ timme till......... sen när jag slutar ska jag käka pommefrites med garlic dip på donken :D sjuukt gott, Arses ska möta mig åxå på tåget sen så vet jag inte om jag ska hem till linda eller om jag ska till Arses, jag får se hur det blir. Hela veckan har varit chill och nu e det redan torsdag, sen i morrn så ska jag slagga hos linda och kanske senare på kvällen så ska vi träffa Frida :)
vi hörs senare ikväll pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0