Tisdag

Dagen har varit sjuukt seg men ju senare det blev dest trevligare blev kvällen. Skola var idag så himla seeg och den 45minuters tågresa från handen till jakan var ju inte så mycket roligare.....när jag kom till jakan så tog jag bussen, hämtade pengar och åt snabbt en macka, sen kom Sanna och vi skyndade oss till Kista för vi skulle se SATC :D när vi kom till Kista så gick vi till SALT för att pröva en jacka som jag köpt i söndags men skulle testa en anna storlek, en mörk blå jacka i storlek medium. Den satt mycket bättre så jag lade undan den tills i morrn då jag ska åka å byta den :) efter det gick vi till donken och åt lite, och min lilla söta Sanna var knäpp :O hon blandade garlic dipp och ketchup och doppade pommes friten i det, men det värsta var ju att hon tyckte det var gott :O :P men hon e jätte gullig ändå <3 sen gick vi å köpte popcorn och cola och sen gick vi in i salongen. Jag blev galen när reklamen var typ 20minuter lång så jag satt å irreterade mig på det tills filmen började :P den var jätte bra men efter 2½timmar så blev man ganska kissnödig efter all cola, så jag och Sanna var dom första som sprang ut ur salongen och mot toaletterna, och det var tur de för när vi vara klara så vare många som skulle på toa :P  sen köpte vi en paj på donken med skogsbär och det vär jätte gott, vi var t vugna att springa till bussen och fick äta pajen där. På bussen mötte vi Kim och när vi kom till jakan så skulle Kim med bussen, pappa kom och hämtade mig och Sanna skulle gå för att möta Cissi.
Idag är första dagen sedan jag och Arses blev tillsammans som vi inte har träffats och jag har ångest..... jag sakna honom som fan och kommer säkert inte kunna sova ikväll :'( men igår hade vi jätte mysigt och gjorde lite andra saker åxå xD igår hade jag och älsklingen vart tsm i 3veckor :)
I morrn efter skolan så ska jag träffa Malin och sen efter det så hoppas jag att jag får träffa min älskling :D<3<3
men nu ska jag kolla bussen tills i morgon bitti och sen ska jag sova
sov gott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0