Söndag

Dagen har varit ganska skön och ganska lugn, camilla sova hos mig igår och vi vaknade vid typ 10 å vi käka frukost å bla bla bla :P sen så åkte jag och mamma till outlet för att köpa kläder till min paddlingsgrej med klassen nästa vecka. Efter det så åkte jag hem till viksjö igen, jag träffa malin och mårten (lillens kusin). Vi satt vid basketplanen vid mig å chilla sen stack vi till bussen för vi skulle till donken å käka :D Det är Arses sista dag så han bjuder på mat :P när vi kom till donken så mötte vi Sanna vid busshållplatsen, men sen kom hennes päron och hämtade henne och vi satt utanför donken å väntade på arses :P det var kallt som fan så jag höll på att frysa ihjäl och malin vägrade sitta inne så jag fick sitta å frysa ihjäl...Arses skulle ha slutat klockan 6 men kom inte fören halv 7 så jag satt och frös längre tid än jag hade trott.... donken var skit gott :D även fast inte jag fick min QP cheese så var min hamburgare faktiskt helt OK :D tack älskling <3
 sen när vi käkat klart så fick vi vara ute ännu längre för att vänta på bussen i 20min, så vi satt och loda utanför outlet :P när vi kom till jakan ungefär 19:20 så går inte viksjö bussarna fören hel och 5över..... när vi kom till jakan så mötte vi camilla och david åxå :P så Arses ringde taxi för att kolla hur mkt det skulle kosta att åka från jakan till viksjö centrum men det skulel typ ha blivt 190spänn eller ngt så vi valde att stanna i jakan och vänta på bussen för ingen orkade gå (förutom arses) sen vare askul när han snackade med tjejen om taxin i telefonen, hon började skratta åt honom för att vi ville åka så kort bit å grejer, kanske inte låter så kul när jag berättar det så här men om ni hade varit där hade ni dött xD sen kom äntligen bussen och vi alla höll typ på att somna, klockan var typ bara 8 men alla tyckte att det köndes som om klockan var typ 12 på natten eller ngt. *det var as skönt att äntligen komma in i en varm buss* när vi kom till viksjö så gick malin och mårten hem till mig och camilla och arses vandrade hem till sig :P sen så stack mårten och malin till bussen å då kollade jag på SATC för första gången på typ hela helgen :D 
men nu ska jag sova, e så himla trött :P  
god natt  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0