Söndag, 7 September

Linda sov hos mig inatt å vi kollade på 1408, den var bra men jag fattade inte riktigt hur den slutade. Om han hade drömt allting eller hur de var :P

sen i morse ringde hennes pappa för att hämta henne för hon skulle göra läxor, sen efter det åkte jag till jakan för att möta Sanna, hon skulle kolla på en tröja. Sen fick vi ett "ryck" att vi skulle gå och se på bio, vi åkte först till kista men den gick inte fören 18.20 så då tog vi tunnelbanan till stan och när vi kom dit så Sex And The City om 30 min men när vi skulle boka den så var man tvungen att vara där 1timme innan så vi blev fett sura :S så vi ska se den på tisdag istället inne i kista :) efter det träffa vi Ajje och sen åkte vi hem. I jakan hämta pappa mig och jossan sen åkte vi tillbaka till Kista för att käka :) maten var skit god, jag äter alltid på samma ställe en lövbit med pommes å bearneisås, sjukt gott :D sen skjutsa pappa mig till Arses och när jag kom dit så var Milla
 där. Vi gjorde inte så mkt, vi kolla mest på tv, chillade å drack oboy xD äntligen börjar älsklingen bli frisk så nu kan jag träffa honom, hoppas bara inte att han har smittat mig :P i morrn har jag och Arses varit tillsammans i 3veckor <33333
jag har abstinens typ :P jag har inte kollat på Sex And The City på 3dagar och jag blir galen, jag älskar verkligen SATC, det finns ingen bättre serie :D
nu ska jag ta och sova, ska upp tidigt i morse för jag ska duscha och städa mitt rum för vi ska vara hemma hos mig. Och jag har ingen aning om vad vi ska göra i morgon.... :P kommer väll på ngt under natten
pussar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0