Söndag 21/9

Sov hos älsklingen igår och det var sjuukt mysigt :) först bjöd han mig på bio i kista å vi kollade på MIRRORS ;O den var sjukt läskig, och det tycte Arses åxå. Han höll i min hand så hårt att den somna xD efter filmen så vågade vi typ inte kolla  i speaglar, psykos film haha sen gick vi till bussen och var tvungen att åka till spånga och vänta där i 25min på tåget typ :S sen vid simhallen så mötte vi jocke, rille och jimmy. Hahah dom var fett fulla, skit roliga var dom :D sen stack vi hem till Arses å kollade på wanted, sjukt bra film. älskar angelina jolie hon är så sjukt bra och sexig xD asso jag gillar hennes utseende och hon är sjuktt cool i action filmer :D hahah iaf sen somnade vi vid typ 4. 
Arses väkte mig och var stressad, fick typ inte ens vakna först. Vi skulle ta på oss kläder, käka frukost och sen skulle vi ut å röka, han var tydligen ganska röksugen tror jag xD sen gick vi till ica och sen stack vi hem till Linda för jag skulle hämta min dricka som malin hade hjälpt mig med igår att hämta. Sen gick jag typ hem och packade inför i morrn...
ska åka iväg o paddla med klasen i morrn och komemr vara borta i 3 dagar :O asso jag kommer typ dö, kommer sakna Arses som fan. Har bara varit borta från han i 1dag sen vi blev tsm och då fick jag ångest..... hur ska jag klara av 3dagar utan honom nu då :'(  men jag ska ta med mig 2mobiler utifall att den andra dör..
sen efter middan så träffade jag ocken som skulle köpa cigg till mig för jag kommer inte klara mig utan cigg i 3dagar (det går inte så bra för mig att sluta :S ) men jag har bestämt att nästa vecka så ska jag sluta, från och med nästa mångad så äre slut ! jag pallar inte slösa en jävla massa pengar på det, sen ska jag försöka få Arses att sluta åxå :P hihih
men nu e jag hemma å ska göra klart min kycklingsallad tills i morrn och så ska jag packa klart det sista inför i morrn sen ska jag kolla som ett as på SATC så jag hinner kolla igen alla avsnitt jag kommer missa :P har typ bara 3skivor kvar av SATC :( 
men nu ska jag packa lite men vi hörs på onsdag då jag kommer hem och det är derbyt AIK-DIF och jag ska stå i AIK klacken med Sanna och Emma :D 
puss 
 

Kommentarer
Postat av: Laura

sluta rök

2008-09-22 @ 14:48:00
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0