fredag..

börjar klockan 12idag men ska ta kvart över 10tåget från jakan idag för jag ska möta Moa i stan för vi ska käka på donken innan vi ska iväg på museeum med klassen. Men jag gick upp redan halv 7för jag mötte Arses i jakan för vi skulle snacka.... mötte han i jakan och sen följde jag med honom till skolan och nu e jag hemma och ska snart till jakan igen :P iaf, jag vet inte vad jag ska göra. Jag orkar inte. Det är slut nu mellan mig och älsklingen... allt känns som om det är mitt fel även fast det inte är det, känns som om jag aldrig duger åt ngn. Han vill vara för sig själv just nu, han säger att han älskar mig fortfarande men behöver vara själv. Just nu känns det inte som om jag kan tro på det, jag älskar verkligen honom och det ända jag tänker på är Arses. Men ikväll ska jag sova hos Linda och vi ska kröka. Orkar inte berätta allt vi snackde om och sånt, men jag hoppas fortfarande att det kan bli vi igen. Arses hoppades åxå på de så vi får väll se vad som händer. Ska dra till bussen nu men kanska skriver sen igen om jag har tid, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0