1månad<3

Idag har varit en ganska sköns skoldag fast den har varit lång :P först mötte jag milla och arses på bussen och sen så köpte vi cigg och jag köpte frukost för försov mig lite.. :P när jag kom till skolan klockan 9 så var det ingen i mitt klassrum så jag bah va ? och sen kollade jag på klockan och schemat och då börjar inte jag fören om 40min, jag visste att jag började 9.40 men trodde att 9.40 var samma tid som 8.40 så det blev helt sajk. I skolan idag har jag varit på flum humör och på klassrådet pratade vi om vad vi ska ha på oss i morrn på fredrika dagen, hahha :D jag och några tjejer ska ha mjukisbyxor med tröja och på det ska vi ha våran bikini och solglasögon xD
efter skolan så var jag med älskling :D vi har vart tsm 1månad idag och jag ÄLSKAR honom fortfarande lika mycket som jag gjorde första dagen vi blev tillsammans, han är mitt allt och utan honom så vet jag inte vad jag skulle göra <3 allt känns så perfekt när jag e med Arses, you make my day <3
sen tagga jar, arses och malin ner till träffen å tog de lugnt där typ hela kvällen. Sen vid halv tio stack alla hem men då var jag med jocke och jimmy istället :D och nu är jag hemma och är sjukt trött men orkar inte sova.... jag ska upp klockan 6 i morrn för ska hinna med 7tåget till skolan.... och nyss pratade jag med min hunie och nu kan jag sova gott inatt <3
och jag MÅSTE sluta röka efter i helgen, annars så får jag inte följa med på konfa lägret den 3e oktober :S mamma bryr sig inte om jag röker men om jag gör det så får jag själv typ inte åka iväg på vissa saker :( så måste verkligen skärpa mig nu !
Men nu hade jag tänkt att lägga mig i sängen och försöka sova lite, god natt alla sötnosar <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

om din mamma nu inte bryr sig vrf får du inte följa med på ''saker'' då?

2008-09-23 @ 18:32:35
Postat av: Nathalie

för hon ändrar sig hela tiden :S först säger hon att hon inte bryr sog och sen så helt plötsligt så gör hon det igen :S

2008-09-28 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0