trött som fan

sov hos moa inatt och vi hade skit kul, först satt vi vid datan och typ lyssnade på womanizer hela tiden, sen tpg vi på oss lite porriga kläder och fota oss och sen kollade vi på två skräck filmer, house of way och the descent. Skit bra :) sen vid typ 1 kom fredrik (moas kompis) hem till henne och vi tog en ciss och sen kolla han klart på resten av filmen med oss. Vi var ganska trötta i morse när vi skulle till skolan, och vi slutade 12 och det var skönt. När jag kom hem så städade jag i mitt rum för det låg saker överallt för vi håller på att packa och rensa en massa. Sen duschade jag snabbt och sen kom arses hem till mig :) sen har jag träffat råttan och rökte med honom efter middan, drog ner till kyrkan fast det var ingen sku ikväll, köpte godis och sen var vi vid vallen en massa och kollade på johnny, pingu, arses, rasmus mm träning men jag drog typ kvart över för det var kallt och jag var tvungen att plugga. Sen kollade jag på greys anatomy åxå, lika bra som vanligt :D E nästan helt klar med idrotts läxan nu. Ska plugga samhälle på tåget i morrn och sen när jag kommer hem så ska jag skriva klart svenska novellen och turismens historia grej. Sen ska jag bara sooova. Fyller år om 2dagar, JIPPI !!

<3


Moa & Nathalie




:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0