söndag

fredagen har varit så jävla bäst. I fredags så fyllde jag ju år och kröka som fan :D först vare förkrök hemma hos mig och sen vid halv 9 drog vi till lundskolan och där vare sjukt mkt folk och alla typ sa grattis till mig :P fick finaste presenterna av min kompisar av jonna fick jag en typ av godiskruka, halsband och kort av jimmy, örhängen av emma, nässisär med rosa grejer i av jenny & moa, ciggpaket av sanna, en jättefin blomma av anna och furelid och sen fick jag 5cigg av ellen :P Sen fick jag högtalare till min mobil av familjen och jag älskar dom :P laddade ner massa nya låtar till mobilen så nu har man ny musik :D resten som ni ser på bilden som inte står med fick jag av familjen :)

sen igår så gjorde jag inte så mkt, var med malin,cissi, emma, carro och jenni. Vi drog till sumpan och käkade på donken sen träffa jag och malin mårten och hans två kompisar. Sen åkte vi till viksjö, sen träffa jag arses och hans kompis fredrick och var med dom tills min pappa hämtade mig :P
idag så träffade jag först ajje i jakan och sen kom natta och alle. Dom skulle dra till södertälje så jag tog bussen till pingu och träffa jimmy och dom där. Sen drog vi hem till jimmy och kollade på film men kommer inte ihåg vad den hette. Nu e jag hemma och väntar på att maten ska bli klar, e sjuukt hungrig. Sen ska jag träffa cissi och carro tror jag. Orkar inte sova hemma ikväll så ska se om jag hittar ngn stans att sova :P puss <3


Kommentarer
Postat av: arses

HAH flasha lagopm med cashen!

peace arses din wiggah

2008-11-02 @ 22:01:00
Postat av: Nathalie

haha självklart ;)

2008-11-04 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0