sjuk :/

nu är det torsdag och andra dagen som jag e sjuk, så himla segt. Hela gårdagen spenderade jag med att kolla på alla nya gossip girl avsnitt, tjocka mig och kolla på greys anatomy med mamma sen på kvällen. Men idag e jag inte så sjuk så ska träffa cissi vid 2 då hon slutar å sen vet jag inte vad vi ska göra. Men just nu har jag skita tråkigt, e barnvakt men båda sover och mamma kommer snart hem. Då ska jag duscha och sminka mig sen äre dags att typ träffa cissi. Det blir troligen träffen ikväll som vanligt :P
Har hållt mig från att röka i 2dagar nu och det börjar kännas lite bättre, men igår så var jag grinig hela dagen...sen i helgen kommer jag och min syrra vara ensamma hemma för mamma ska fixa i vårat nya hus, vi kommer typ käka på grillen och donken fredag-söndag :D hoppas att man kan få lite besök då när man e hemma ;) idag måste jag börja packa ihop lite saker och slänga kläder å skit som jag inte vill ha kvar längre. 
Veckans låt är ju självklart Britney Spears nya singel womanizer ! Asso den är så sjukt bra och videon är den bästa. Ni måste kolla in den
http://www.youtube.com/watch?v=wj8XTyDWZB8
Fyller 16år om 8dagar och har ingen aning om vad jag önskar mig, det är så tråkigt att bara önksa sig pengar för jag älskar att öppna paket :D några förslag ?
ha de så bra så länge ;) <3


xoxo. gossip girl <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0