Saturday

var med linda idag och vi käkade middag på donken :D sen så drog vi ner till träffen men det var sjukt drygt där så vi stack på en fest hos berglund  :D det var naajs, jag och ampo fick en varsin drink av karl möjjer (vet inte hur hans namn stavas) och den var skit god ! det var typ rödvin och en apelsin bit :D på festen fanns en massa trevliga folk som linda, arses, cissi, sanna, jonna, malin, jimmy, ocken, jocke och massa andra. Men vi var inte där så länge för sen så skulle dom ut på krogen så då dror vi tillbaka till viksjö och sen så gick jag hem för det var så drygt ute. så nu e jag hemma och tråkar, jonna kanske ska sova hos mig men jag vet inte om det blir av. Asso jag saknar som fan att sova bredvid en kille, det är så jävla mysigt. Får hoppas att jag får lite sovsällskap snart :P hade tänkt att kanske kolla på nya heroes avsnitt eller mamma mia som jag har laddat ner. Men vi får se hur det blir med allt ikväll, känt mig fett deppig idag åxå men det blir väll bättre i morrn sen så fyller jag ju år snart åxå :D
Adíos <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0