orkar inte skriva mycket..

vart med linda hela dagen idag och cissi och linda sov hos mig inatt <3 jag och linda drog till emma och såg lite av mamma mia, sen mötte vi simon i jakan och sen gick vi hem till mig och kolla på halloween :P sen gick vi ut å mötte folk och sen drog vi hem till linda och då jar, jimmy, cissi, pingu, hampe, jonna och none kollade på fucking åmål. Varit många som strulat idag också, vart enda rum jag gick in i hemma hos linda så vare någon som strula med varandra xD träffade arses en stund åxå och det var trevligt, taack <3 nu e jag hemma och ska kolla på heroes tror jag, hann aldrig göra det i helgen. Hoppas ni har haft en lika rolig helg som jag har haft, se ya later <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0