Onsdag

Hade matte prov idag som började klockan 8 och eftersom jag ville vara i skolan 30min innan provet så var jag tvungen att gå upp halv sex.... snacka om att jag var trött som fan. Fast matte provet gick bra, svarade på alla frågor förutom 3. Jag hoppas att jag har minst 22rätt, för det ger VG. Efter skolan så åkte jag till lindas skola för att se hur hon såg ut med piercing :) det var fint men ovant :P sen när jag kom hem var jag med lillasyster medans mamma vilade, sen somna jag mitt på mammas säng i typ 1½timme. As skönt. Efter middan så gick jag ner till kyrkan, där träffa jag line och frida :) jag var med dom när dom har deras konfa grej :P det var 3 tjejer där som såg ut som värsta fjortis/bitcharna, fett jobbiga. Har precis kollat klart på Grey's Anatomy, jag började fan gråta. Jeremy och den andra tjejen hade samma sjukdom och var oskulder och dom var tillsammans så innan operationen så hade dom sex och sen så dör Jeremy :'( fatta, dom älskade varandra så sjukt fuking mycket sen så dör han, fick aldrig se om tjejen klarade sig. Men fatta att typ din pojkvän/flickvän dör. Men i alla fall, e sjukt jävla trött ska typ sova snart. Måste bara kolla min bdb och sl först :) 
jag håller på att sluta röka också, det går skit bra. I måndags rökte jag bara 2 cigg och likadant i går och idag så har jag bara rökt 1 enda cigg. Idag när jag var i kyrkan, fatta om jag blev röksugen när alla kompisar gick ut för att röka så står jag där och försöker sluta. Men jag klarade mig :D så har jag orientering i morrn....ska göra det med Moa och kanske Jenny tror jag :P vi kommer väll säkert ta rökpauser hela tiden eller något. Ser fram emot helgen som fan, på fredag äre kanske stan och middag med alla tjejer i klassen och sen på lördag äre krök med cissi och sanna, vi har gjort en liten plan som jag hoppas att alla vi tre lyckas fullfölja :D  
hare gött, bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Laura

good for you! det svåraste är att stå emot! Men efter ett par dagar när man är rök fri så känner man hur äckligt alla andra luktar, då blir man faktiskt inte sugen! Fortsätt kämpa , det är värt det i slutändan jag lovar! puss o kram

2008-10-09 @ 16:37:04
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/
Postat av: nathalie

tack laura :) ska verkligen försöka nu, puss <3

2008-10-09 @ 22:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0