Ny vecka och lokal sökes till fredag !!

Varit i skolan idag som vanligt men vi hade bara 2lektioner för att våran spanska lärare var sjuk, då hade vi 2timmars hål så då gick jag, jenny och moa till haninge centrum och kollade på kläder :D fast jag och moa blev irreterade för vi hittade så mkt fina saker och så hade vi inte pengar medans jenny shoppade :P fast nästa vecka ska jag och moa dra och shoppa för hon fyller år den 28e, fyra dagar efter mig och då har vi båda fått pengar ! Ska sova hemma hos moa i morrn för jag ska färga hennes hår och så går vi i samma matte grupp och har ingen matte på onsdag så det passar super :D Har bara varit hemma idag och sorterat under min trappa i mitt rum och slängt och lagt massa grejer i kartonger å massa tråkigt skit. Satt typ i 2timmar med det där. Men nu är det mindre än hälftem kvar att göra så får fixa det på onsdag när jag kommer hem igen!
eftersom jag fyller år på fredag så håller jag på att leta lokal eller någon stans inomhus att vara, om ni vet ngt bra ställe i jakan/viksjö så kommentera,snälla !!!!!!!!! Behöver verkligen all hjälp jag kan få, vill inte vara utomhus på fredag...
Sov så gott, chíao <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0